مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-15اجتماعي

وزش باد جنوبی در گیلان طی فردا / کاهش 3 تا 7 درجه ای دما طی پایان هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان، از وزش باد جنوبی طی فردا خبر داد و تصریح کرد: شاهد افزایش سه تا هشت درجه ای متوسط دما تا اواخر وقت دوشنبه خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از وزش باد جنوبی طی فردا خبر داد و تصریح کرد: شاهد افزایش سه تا هشت درجه ای متوسط دما تا اواخر وقت دوشنبه خواهیم بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین 9 و 26 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار در منطقه دانست و افزود: جوی کم و بیش آرام همراه با افزایش دما و وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها طی 48 ساعت آینده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از وزش باد جنوبی طی فردا خبر داد و تصریح کرد: شاهد افزایش سه تا هشت درجه ای متوسط دما تا اواخر وقت دوشنبه خواهیم بود؛ طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقتی در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست؛ همچنین در مناطق جلگه ای و ساحلی نیز پدیده مه پیش بینی می شود.

دادرس با بیان اینکه احتمال آسیب دیدن سازه های موقتی و سست و سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی جنگل ها و مراتع و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد جنوبی در گیلان طی فردا / کاهش 3 تا 7 درجه ای دما طی پایان هفته

وزش باد جنوبی در گیلان طی فردا / کاهش 3 تا 7 درجه ای دما طی پایان هفته